Dagelijks archief: 22 maart 2015

Doe een gok en win een prijs(je)

Ik praat jullie even bij. Die dinsdag dat de dokter mij belde heeft hij mij uitdrukkelijk beloofd, geheel en al uit zichzelf, dat hij me binnen een week weer zou bellen. Hij zou dan een afspraak hebben gemaakt hetzij met de Keulse dokter, hetzij in Amsterdam. Maar dat heeft hij niet gedaan, ondanks dat hij dit zeer nadrukkelijk heeft beloofd. Ik heb hem vorige week woensdag en donderdag geprobeerd zelf te bellen, maar je krijgt hem nooit aan de lijn. Of hij is er gewoon niet, of hij is aan het opereren, of hij heeft patiënten in zijn kamer of… of… of…. er is altijd wel iets.

Inmiddels word ik steeds bozer en denk ik steeds vaker: ik zou een klacht moeten indienen, zowel bij het Haga als bij de Belgische  dokter. Maar dat kost zo veel negatieve energie, en energie…tja, daar zit ik al op mijn reserves te teren. Dus stuur ik zo maar weer eens een mailtje, nummer hoeveel wordt dat wel niet? Ik zal straks eens tellen en dan mogen jullie raden; degene die er het dichtste bij zit krijgt een…euh…..nou daar verzin ik wel wat op, in elk geval een eervolle vermelding hier op mijn blog!

Dus mensen: doe een gok en win een prijs – hebben we er toch nog een beeeetje lol van. Ter info: in mei 2014 heb ik voor het eerst via mail bericht gestuurd en in juli ging ik voor het eerst naar hem toe. Wat volgde waren maanden van sjorren en trekken, duwen en sleuren, om voortgang te krijgen.

Jullie hebben tot vrijdag de tijd en dan maak ik de winnaar bekend. En ik ben van plan me WEL aan de datum te houden…..